1/14/2011

Özel ve eğlenceli gibi...

İlk defa mimleniyorum.. Kendisine teşekkür ediyorum. Mr.E

*En sevdiğim kelime?
Kadın.
 
*En nefret ettiğim kelime?
Olmaz!

*Ne sizi heyecanlandırır?
Bazı çekici bünyeler, yerler...
 
*Heyecanınızı ne öldürür?
Olumsuzluklar.

*En sevdiğiniz ses?
Konuşurcasına öten kuşlar ve  dalga sesleri.
 
*Nefret ettiğiniz ses?
Klakson.
 
*Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
 Madencilik :(
 
*Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
Uçmak.

*Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz?
Hiç kimse böyle iyi...

*Nerede yaşamak isterdiniz?
Seattle, New York ya da Tokyo :)
 
*En önemli kusurunuz nedir?
İnanmamak.

*Size en fazla keyif veren kötü huyunuz nedir?
Keyif veriyorsa kötü değildir. 
 
*Kahramanınız kim?
White Rabbit.
 
*En çok kullandığın kötü kelime?
Koca bir at yar..na benziyorsun.
 
*Şu an ki ruh haliniz?
Yorgun-durgun...
 
*Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
Başkası olma kendin, ol. Böyle çok daha güzelsin. :) haha!
 
*Mutluluk rüyanız nedir?
Harem kurmuşum falan... şaka!
 
*Sizce mutsuzluğun tanımı?
Parasızlık olabilir. 
 
*Nasıl ölmek isterdiniz?
Ölümsüz olmak isterdim desem?
 
*Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini istersiniz?
Yanlış yerdesin. ,)

1 Yar, bana 1 eğlence!:

Mr.E dedi ki...

İlk sefer için oldukça başarılıydı :)

Yorum Gönder

Bakmıyorum, rahat ol gözlerim kapalı.